У четвртак 29. марта 2018. на факултету за менаџмент МЕГАТРЕНД, одржано је такмичење у решавању студије случаја на тему „Дигитални маркетинг – промоција бренда путем друштвених мрежа“.
Учесници такмичења били су ученици трећег и четвртог разреда Пољопривредне школе, Пожаревачке гимназије и наше – Економско-трговинске школе. Такмичило се укупно 13 тимова.
Победници такмичења су ученици Пољопривредне школе.
Тимови из наше школе су заузели 2. и 3. место.
- место освојили су ученици трећег разреда, смер економски техничар: Милица Бабић, Јована Ивић и Лаура Татић, ментор им је била Анђелка Стојићевић-наставник економске групе предмета. Овај тим је поделио друго место са тимом из Пожаревачке гимназије. Награда је била бесплатна школарина.
- место освојили су ученици четвртог разреда (финансијски техничар и комерцијалиста): Ања Аслани, Милош Живковић и Дуња Црносељански, а њихов ментор била је Снежана Николић, наставник економске групе предмета. Награда је била таблет за сваког члана тима.
Честитамо победницима и осталим учесницима такмичења јер су веома зрело и стручно презентовали знање које су стекли у нашој школи. Идеје које су изнели, јавни наступ, садржај и технички доживљај њихових презентација био је на веома високом нивоу.
Чланови осталих тимова који су учествовали:
Анастасија Здравковић, Михајло Животић, Павле Савић, ментор - Анђелка Стојићевић.
Вања Беговић, Наташа Јовановић, Катарина Јосић, ментор – Снежана Николић.
Јована Максић, Младен Перић, Викторија Стојадиновић, ментор – Снежана Николић.
Игор Голубовић, Илија Момироски, Немања Богић, ментор – Валентина Миланов.
Теодора Марић, Марија Мартиновић, Милица Станојловић, ментор – Валентина Миланов.
Јована Демић, Дејана Стрејкић, Маријана Траиловић, ментор – Валентина Миланов.
Валентина Миланов,
наставник рачунарства и информатикe